SigmaNet – Solutii Online: WebDesign, WebSite-uri, Magazine Online

7 Tendinte webdesign in 2017


Toate site-urile sunt unice in felul lor. Am vazut tendinte cum ar fi animatie, avanpremiera produsului la 360 de grade, filtrare avansata si search bar dinamic. Cu toate acestea, tendintele nu garanteaza rate de conversii sau experiente puternice pentru utilizatori. Exista anumite elemente pe care fiecare site ar trebui sa il respecte pentru a ramane competitiv. Iata mai jos cei mai importanti factori care atrag vizitatori si ii transforma in clienti finali.

1. Site Mobile-Friendly – mobil, mobil, mobil …

Google a declarat, asa ca trebuie sa fie facut. Toate site-urile trebuie sa aiba o versiune pentru dispozitive mobile pana in 2017, sau vor suferi consecintele SEO. In cazul in care acest lucru nu este un motiv suficient – una din trei achizitii este completat pe un smartphone, iar din doi vizitatori unul cumpara de pe mobil.

Cu un website responsiv, continutul se adapteaza intuitiv la orice dispozitiv acceseaza acesta, pentru a oferi cea mai mare experienta user-friendly. Din pacate, multe site-uri inca nu au adoptat o versiune responsiv sau mobil.

Bonusurile site-urilor responsiv sunt: companiile platesc pentru un singur site iar acestea se adapteaza de la dispozitive mobile pana la tablete si ecrane de orice dimensiune.

2. Poze si Video de rezolutie inalta

Este extrem de important sa postam poze de calitate. Cumparatorii doresc sa vada unghiuri multiple si persoane care utilizeaza produsul in diferite medii. Ei doresc sa fie in masura pentru a mari si a obtine “un feeling” pentru produs.

Atentie mare: Imaginile care nu se incarca sau necesita prea mult timp pentru a se incarca vor suferi o rata de pierdere a interesului consumatorilor de 39%, potrivit companiei Adobe.

Vindem imaginile, nu textul. Site-urile e-commerce ar trebui sa afiseze mai multe poze despre produs și trebuie sa contina mai multe fotografii de inalta rezolutie, optimizate pentru incarcarea paginii.

3. Usor de utilizat

Design simplu, minimalist. Studiile arata ca 76% dintre consumatori spun ca cea mai importanta caracteristica a unui website este utilizarea acestuia cu usurinta.

Vanzatorii on-line au minute, daca nu secunde, pentru a obtine o vanzare. Se concentreaza pe experienta utilizatorului prin furnizarea de categorii de cumparaturi, filtre si capabilitati de comparare. Intrebarile frecvente (FAQ) si parerile clientilor despre produse este foarte importanta pentru ei, asadar pot lua deciziile mai rapide.

4. Aspecte unice
Multi designeri simt ca tendinta de design plat a luat “sufletul” din proiectare. Ne asteptam sa vedem aceasta conversatie continua pe parcursul anului 2017, dar asteptam cu nerabdare sa devina un dialog productiv, care niciodata nu pierde din vedere inima lucrarii de design: conținutul.

5. Fonturi frumoase
Fonturile sunt, de asemenea, un mediu vizual puternic, capabil de a crea personalitate, evoca emotie si seta tonul. Ca si rezolutii ale dispozitivului devin mai clare si de tip, fonturile devine mai usor de citit pe ecran, brandurile va fi in căutarea de a impinge limitele fonturilor chiar si mai mult pentru a face apel la utilizatorii lor.

6. Animatii complexe
Cum browserele si limbile devin mai avansate, s-au vazut mai multe site-uri care “se muta” departe de utilizarea de imagini statice si gasirea unor noi modalitati de implicare a utilizatorilor să fie unic in abordarea lor de a comunica.
Animatiile au jucat mult timp un rol-cheie in interfetele noastre digitale, si nu exista nici un motiv sa credem ca vom abate in 2017. De fapt, designerii obtin tot mai multe instrumente vizuale pentru a le ajuta sa construiasca site-uri cat mai rafinate.

7. Layout-uri unice fara sabloane
Anul 2016 – la fel ca in ultimii cativa ani care au precedat aceasta – a prezentat o dezbatere in curs de desfasurare cu privire la design-ul web original, fie ar fi pe moarte, sau aproape de a-si pierde sufletul.
Oricum ar fi webdesign-ul, nu putem da vina pe cineva, care incearca in mod creativ de a prezenta o reclama prin metode inovatoare pentru a crea un continut cititorilor.

7+. Social media
Marcile si companiile fac legatura cu cumparatorii lor la nivel emotional si creaza incredere cu brandul lor, conexiunea sociala este de necontestat si posibilitatea de a crea o audienta acum este mai usor decat oricand.

Legatura intre profilurile sociale si continutul generat de utilizatori, cu un site de e-commerce sunt caracteristici care vor oferi vanzatorilor on-line caractere de brand.

Cumparatorii sunt inundate cu un flux constant de “cumpara acum” si “obtine acesta”. Sunt acele branduri care interactioneaza cu clientii social, care creează clienti pentru viata. Ele ofera produse care ajuta pe altii.

Social media permite brandurilor sa isi arate autenticitatea si sa asocieze o conexiune emotionala cu produsele si serviciile lor.

Daca aceste tendinte sunt respectate de site-ul tau, felicitari, inseamna ca ai un site trendy.
In cazul in care nu,
te putem ajuta:

Realizam Site-uri de prezentare servicii/produse respectiv magazin online cu cele mai noi tehnologii:
-Symfony – pentru siteuri profesionale fara erori
-Adobe Muse – pentru un design responsiv si atractiv
-jQuery – pentru usurinta de utilizare

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *