SigmaNet – Solutii Online: WebDesign, WebSite-uri, Magazine Online

Crește-ți vânzăriile cu pași simpli…


Consideri că magazinul tău online aduce vânzări suficiente?
Știai că schimbările minore sunt cele mai importante?

Detaliile contează foarte mult…

Dacă ai un magazin online impecabil dar rata de conversie a siteului este sub 1%, atunci a venit timpul să te apuci de treabă!

Iată câteva factori care influențează rata de conversie a magazinului tău:

InfoIcon1. Design minimalist și optimizat pentru telefoane și tablete
Este foarte important atractia vizuală și prima impresie pentru vizitatori, mai ales dacă clienții tăi vizualizează siteul tău pe telefoane.

Design Minimalist Si Simplu

InfoIcon2. Evidențierea butoanelor de Call To Action (Comandă acum, Cere mai multe detalii, Adaugă în coș, Trimite comanda, etc.)
Bunele practici în e-commerce recomandă utilizarea unei culori principale pentru butoanele de acțiune în contrast puternic cu restul de culori folosite în magazinul tău online.

Call To Action

InfoIcon3. Imaginea produselor
Imaginile produselor sa fie calitative, de dimensiuni mari sau cu functie de zoom la click pe imagine, totodată se recomanda t mai multe imagini ale aceluiasi produs.

Marimea si Calitatea Produselor

InfoIcon4. De ce este magazinul tau unic?
Pe prima pagina a siteului tău vizitatorul trebuie să găsească elementele cu care te diferențiezi față de concurență.
Lângă aceste elemente mai trebuie să pui si butoanele de garanție care oferă incredere în magazinul tău online.

Garantii pe prima pagina

InfoIcon5. PopUp-uri pentru abonare newsletter, înregistrare
Nu este recomandat să apară la prima vizită sau pe homepage popup-uri cu abonare newsletter sau înregistrare, cel mai devreme de la al treilea refresh sau când vizitatorul a petrecut minim 2 minute pe siteul tău.

InfoIcon6. Pagina de prezentare produs
Bunele practici în e-commerce recomandă să ai poze mari, calitative și cât mai multe despre produsele tale și să ai pe pagina de produs descrieri originale nu prea lungi și specificații cât mai multe, încât vizitatorul să primească cât mai multe informații despre produsul prezentat.
Evidentierea butonului de “adauga in cos” prin culoarea de actiune si prin amplasarea lui in primul ecran vizibil este foarte important, iar pretul produsului trebuie amplasat cat mai aproape de butonul “adauga in cos”.
Publicarea opiniilor, comentariilor și a evaluărilor acordate de alți clienți, indiferent de natura feedback-ului (pozitiv sau negativ) este un lucru esențial, nu se poate să lipsească la nici un magazin online profesional.

Zoom imagine

InfoIcon7. Coș și comandă
E recomandat să ai un coș cu un design simplu și bine structurat, care afișează toate informațiile importante (fără a ascunde costuri de transport și alte taxe), dar fără să fie prea aglomerat sau afișat informații care derutează vizitatorul și impiedică procesul de vânzare.
La pagină de comandă trebuie să incerci să ceri numai datele necesare pentru a livra comanda clientului, acest formular trebuie să fie scurt la obiect, fără câmpuri care nu sunt necesare pentru a livra comanda

Cos

InfoIcon8. Thank you page
Afișarea în pagina de confirmare a comenzii a unui mesaj clar potrivit căruia comanda a fost plasată și urmează să fie procesata, precum și a unui mesaj de politețe cu privire la achiziția făcuta de client este un lucru standard, dar pe aceasta pagina mai trebuie sa apară și datele de contact al magazinului tău online, precum și informații despre ce se întâmplă mai departe cu comanda plasată: va fi confirmată prin email, telefon, sms, când va fi procesată, etc…

Consideri că aceste informații te ajută să iți măresti vânzările?

Atunci nu mai aștepta! Noi avem deja un magazin online propriu și cunoaștem “secretele din background”.

Cere oferta de preț acum!

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *