SigmaNet – Solutii Online: WebDesign, WebSite-uri, Magazine Online

Vei avea timp destul pentru investirea profiturilor!


pentru că la magazinul tău online se vor rezolva de la sine…

În spatele unui magazin online dezvoltat de noi, stă un program ERP (Enterprise Resource Planning – mai multe detalii aici) integrat, dezvoltat inhouse, care gestionează toate informațiilecolectate de către Magazin Online, precum datele personale ale clientului, datele fiscale ale firmei, adrese de livrare precum și persoane de contact asociate de către client. Informațiile odată colectate, se pot prelucra ulterior automat cu sistem erp: gestionarea comenziilor, gestionarea evenimentelor asociate de comanda lansată, gestionarea facturilor și încasărilor.

Automat după lansarea comenziilor de către clienții tăi, se generează automat o comandă completată în sistem ERP, rezervând chiar și produsele necesare din stoc, și generând factura proforma, sau factura fiscală, și toate sunt trimise către client… Tu nu trebuie să faci nimic, numai să aștepți să încasezi banii, și să livrezi produsele-serviciile comandate.

Dacă clientul tău a optat pentru plată online prin card, sau paypal, atunci plata făcuta de către clientul tău o să fie asociat și înregistrat automat cu factura lansată cu plata făcută, trimițând un email de notificare pentru clientul tău și pentru tine.

Având un sistem robust, și integrat în spatele magazinului tău, magazinul rezervă automat produsele comandate, și tu printr-un singur click poți să generezi avizul de expediție, pentru livrarea produsului comandat în cel mai scurt timp.

Fiind un sistem ERP pus pe baza magazinului tău online, sistemul actualizează automat prețurile conform modificărilor de curs valutar, sau conform unei reguli bine stabilite. În așa fel nu trebuie să rezervi timp și efort HR pentru a actualiza prețurile, să ai de fiecare dată prețuri valabile real time. Sistemul permite setarea unui adaos fix, procentual, sau un preț calculat automat din stocul curent, prin reguli bine setate, fiind un sistem foarte dinamic în acest sens. Nu numai atât, dar poți să setezi anumite liste de prețuri pentru anumite categorii de clienți, sau poți să setezi anumite reguli de discount, sau anumite reduceri de preț.

Toate informațiile uploadate pe magazinul online, sunt gestionate de către sistemul Erpprecum produsele, și meniurile asociate a siteului. În așa fel sunt gestionate și optimizareaproduselor pentru motoare de căutare. Sistemul funcționează în mod automat sau manual, întrucât daca nu ai timp pentru optimizarea manuală a produselor, atunci magazinul online lucrează singur, și optimizează produsele noi adăugate. E foarte avantajos pentru firmele care au mai mult de 5.000 de produse spre comercializare, și nu au suficient timp pentru optimizarea manuală a produsului adăugat.

Sistemul Erp trimite lunar pentru tine rapoarte de vânzare, divizate pe produse, și pe servicii, rapoarte de încasări/vânzări, precum și rapoarte despre top produse/servicii vândute.

Poți să setezi automat, dacă vrei, să trimită sistemul către clienții tăi în fiecare săptămână,newslettere automat generate din noile produse adăugate. Generând newslettere automate, nu trebuie să aloci timp și HR pentru crearea newsletterurilor manuale, întrucât fără eforturi se pot genera noi venituri din noile produse adăugate.

Dacă vrei să prezinți câteva produse sau servicii, cu prețuri invizibile pe magazin online, în așa fel încât clienții tăi să afle prețul numai prin cerere de ofertă de preț, nu trebuie să ai griji cu generarea lor, fiind un sistem foarte isteț, poate să genereze el singur oferta de preț, după anumite reguli bine definite, și să trimită către client, exact în așa fel, cum ai trimite manual.

În spatele magazinului, în sistemul ERP, este integrat și un sistem CRM, care poate să trimităcomunicații automate către clienți deja câștigați. Emailurile pot să fie evaluări de satisfacții,recomandări de produse, sau reminderi de informații. Normal, că toate funcționează automat, fără a interveni manual…

Sistemul nostru ERP verifică automat datele personale sau datele firmei. precum CNP-ul, CUI-ul sau conturi bancare introduse. Dacă vrei sistemul poate să verifice toate datele introduse, și să compară datele din siteului Ministerul Finanțelor, astfel evitând firmele țepare sau firmele inexistente, fictive.

… și multe alte idei,
dacă și tu ai câteva noi…
contactează-ne cu încredere, și realizăm ideiile tale constructive…

pentru că Îți oferim viitorul, Astâzi!

Cere oferta noastra de pret acum!

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *